busy1710 Kızlar 17.haftamızdayız sadece i mom ve d vitamini kullanıyoruz doktorum demir magnezyum falan vermedi en son 4.haftada bütün kanlarıma baktık bi daha bakmadık sizce normal mi herkeste süreç böyle mi? Doktorum şu an ihtiyacın yok dedi ama bilemedim
Yazmelegi_ busy1710 12 den sonra demir ilacı kullanmaya başladım 20 den sonra de vitamin balık yağı kullanmaya başladım
Mochi busy1710 18.haftadayım başından beri imom kullanıyorum 12.hafta itibariyle de demir başladık 15 yada 16.hafta da magnezyum. Ama benim değerlerim başından beri düşüktü her ay tahlil yapılıyor daha yeni düzelmeye başlamış artık. Sağlık ocağında bakılmadı mı hiç sonrasında. Gidip değerlerime baktırmak istiyorum diyip baktırabilirsin düşüklük varsa ona göre dr un yazar yada dahiliye ye gidebilirsin bakarlar
busy1710 Yazmelegi_ demiri neye göre verdi belirti vs var mıydı rutin olarak mı vitamin omegayı baştan beri kullanıyorum zaten de
Mamalisa 12 den itibaren demir, balık hapı(multivitaminli) ve d vitamini başladı doğuma kadar kullanacaksın dedi. 12 ye kadar da folik kullandırdı.
Mediha99 İlk 3 ay folik asit kullandım d vitamini devam ediyor Şuan vitamin verdi ama ilk haftada olduğum için çok yağlı midem bulantısı ve kusma 🤢 yaptı içemedim 26 haftada magnezyum ve kan ilaci verdi