Kızlar 22. Haftadayım ama daha o annelik duyguları tam yerleşmedi nötr hissediyordum taki bugüne kadar hastanede çalışıyorum çocuk servisinin ordan geçerken bi bebekten topuk kanı alıyorlardı kafamı çevirdim bebek baya ağlıyordu iğneyi hemşire topuğuna batırırken yakaladım o an böyle yer ayaklarımın altından kaydı kalbim sızladı çok tuhaftı ilk kez böyle oldum normalde de bebeklere kıyamam ama sağlıkçı olduğum için biraz daha realist bakarım bugün duygularım öne geçti diyebilirim ilk kez bugün bir şeyler hissettim