Tinii_minii_mom Kızlar midem bulandıkca naneli şeker ya da okaliptuslu şeker yiyorum acaba kötü mü ediyorum
Melodimm Tinii_minii_mom Ben zencefilli şeker emdim.Bulanti için.Naneyi bilmiyorum.En iyisi doktora sormak
Minigininannesi Tinii_minii_mom bende Polo şekeri hiç ayırmıyorum yanımda bulantı oldukça alıyorum iyi geliyor bir şey olacağını zannetmiyorum
Melodimm Tinii_minii_mom Doktora sordum ben alırken kullana bilirmiyim diye.Zarari yok dedi.Marka değil aktardan aldım İrandan geliyormus qaliba.Ustunde Arap harifleri var