Pamuk Kubrakarahan Kanın hafif düşük çıkmış ama önemsiz denecek derecede onun dışında anormal bir durum yok.
Merbeyas Kubrakarahan benimle aynı diyebilirim değerleniz ama benim enfeksiyonumda vardı doktor gerek yok ilaca dedi bi sıkıntı yok bence 😇
Masalada Kubrakarahan ya içiyordum hamileliğimin başında bıraktım zar zor bıraktım hani şu anda canım çok çekiyor zaten az kaldı doğuma kendimi zor tutuyorum inanın ki bebeğin sağlığını da riske atamazdım