Kızlar bugün kadın doğuma Gittim doktorum şeker yüklemeyi yapalım dedi 24+3 üz bebeğimin kilosu 850 gr 25+5 le uyumlu ben şimdiye kadar hiç kilo almadım şeker hastalığı annemde annemde teyzelerim de var şeker yükleme 50 ml yapıldı aç kan alınmadı içtikten 1 saat sonra kan verdim sonuç 146 çıktı doktorum yüksek dedi perşenbe akşam 9 dan itibaren bişey yeme cuma sabah gel 100 ml yapalım dedi sizce çokmu yüksek bu değer ve ikincide kaç olması laızm