Meltemk evet dediğiniz gibi bıçak saplanırcasına bir ağrı nefes alınca bile batar giriyodu ya da kıpırdayınca, böbreklerimde taş varmış 2-3 tane, onlar ağrı yapıyormuş tedavi olarak Buscopan ağrı kesici verildi ama mecbur kalmadıkça içme dedi, bir de idrar yolu enfeksiyonuna yol açmasın diye Lady berry diye bitkisel bir kapsül verdi doktor. 23+1 im bu arada