gulomer3838 Merhaba arkadaşlar 17+2 deyiz bebeğim ultrasonda da çok Sakın bı bebek bir kaç kez sanki haraket hisseder gibi oldum ama emin değilim kaçıncı haftanizda bebeğinizin haraketlerini hossettiniz bilgi verirseniz çok sevinirim
Amineazra gulomer3838 o haftalarda çok hafif ve arada bir hissediyordum ama 25 ile 30 arası daha kuvvetli ve sık sık hissedilir.
gulomer3838 Amineazra çok teşekkür ederim bende istemeden evham yapıyorum bir arkadasim daha hamile o çok fazla hissettigini söylüyor açıkçası inanmadim daha bebek küçük öyle sürekli tekme falan hissedemez ama yinede istemsiz evham yaptım
Amineazra gulomer3838 rica ederim aynen hiç evham yapmayın 🙂 hatta bazısı 20 de hisseder Hissetmeye başlayınca evhamın kalmayacak hatta sonra hıçkırık tutacak ritmik bir şekilde bir iki dakika attığını hissedeceksin ileriki haftalarda 🤭