ebrutrn 12 den sonrası yüksek doktorum söylemişti canjm bende 1 hafta önce doğum yaptım ama normal bizim değerlerimiz, sen saat başı emzir uykudayken sütünü sağ biberonla ver, ben halen öyle yapıyorum hem emziriyorum uyanmak istemediğinde uyku arasında biberonla besliyorum en mantıklısı bu bence inşallah hemen atlatır canım