3_fistikannesi Kvrck06 benim ilk ikisi normal buda normal olacak inşallah. 38. Doğum yaparım gibime geliyor
H_a03 Kvrck06 ikinci sezeryan olucak benim ilki de 38+5 doğdu bi gün önce yatış oldu ertesi gün doğuma alındım bianda gelişti