zynpksre Kızlar 27 olucam yarın ama benim karnım çıktığından beri hep altta. Altta olunca doğum kolay deniliyor acaba doğru muuu🫠
subatmasali zynpksre öylemiymiş benim de en başından beri aşağıda 23+6 olduk ben erkek diye öyle sanıyodum 🌸
Nurscl06 zynpksre evet canım hep aşağıdaydı yukarı çıkar midene baskı yapar miden ağrır vs. dediler ama çıkmadı ve mide sıkıntısı yaşamadım . Yani bacak kalça ağrısı yaşıyorum
zynpksre Nurscl06 aa bende kalça en ufak şeyde yanlarım kasılıyor ağrıyor. Peki ayak şişmesi yaşadınız mı ödemim yok ama ekstra ayaklarım şişiyor?