Begüm ismini düşünüyorum ama anlamına baktığımızda hindistanda prenseslerin annelerine kız kardeşlerine ya da dul eşlerine verilen onursal isim yazıyor. Bu yüzden çooook kararsız kaldım.Eşim de ben de edebiyat öğretmeniyiz😵💫🤓tdk da ise anlam şöyle
1.hanım,hanımefendi.
2.hint prensealerine verilen unvan.
Siz ne dersiniz kızlar yardım! Begümden vazgeçip bi ton isim düşündüm ama dönüp dolaşıp begüme geri dönüyorum😂😂😂