Ambrossia7 Kızlar sabah 7 buçuktan beri suni sancı takılı ama tık yok birazdan sezaryene alınıcam aklıma gelmiyor değil o kadar saat sancı alıp hissetmemek nasıl olur acaba sancı değilde başka bişey mi verildi bu durumu yaşayan varmı