elvangnc Kizlar varmi belirtileriniz🌸yada test yapan erken gebelik yada kaset test? Ben yarin yapmayi planliyorum
erdmdml elvangnc benim düne kadar akıntım vardı kasık ağrım vardı bat 26 ama bugün belirti vs yok🥹 sanırım bu ayda olmadı🥲
elvangnc Bende yarin yapar haber verrm benmde akinti beyaz degl acik sari bide asiri sirt agrisi usutmuste olablrm
asya2425 erdmdml test yapmadım ama biraz önce kan geldi zaten yarın adet günün günüm şaşmaz benim bence adet olucam :( çok canım sıkkın sana anlatamam o kadar moralim bozuldu ki :((((
elvangnc erdmdml canm ben dun sabah yaptm negatf sonra baktm ay basnda testin predictor skt tarihi gecms ama poztf olsa cikardi bence bugunde asiri adet sancm var
erdmdml asya2425 yaaa benimde normalde asla erken gelmezdi dün gece dayanamadım test yaptım negatifdi bugün lekelenme olmuş ama asla erken olmazdım off ya