Tugce81 valla çok çaresiz bırakıyorlar asgariye zam geldi ama daha maaşı vermeden her yeri zamlaştırdılar bizimde muayene parası hemen artmış doğumda temmuzda artacakmış bende temmuzun ilk haftaları bekliyorum norma doğum düşünüyoruz o yüzden net bir günümüz de yok 🤷🏻♀️😔