Ozderr Canım bugün Akdamar Hastanesinde İmren Hanıma gittim kendi doktoruma güvenmediğinden. Kalabalık oluyor diğer hastaneler gibi. Ama kadın kendi hastası olmama rağmen gayet güzelce tüm sorularıma yanıt verdi. İlgilendi, tavrı gayet güzeldi. Korkutmadan , paniğe sokmadan olabilecekleri söyledi. Aklında bulunsun. İlk defa gittim ama memnun kaldım 🤗