bb2020- merhabalar hamileliğimi henüz dün öğrendim 61.3 çıktı reglime 2 gün vardı. yarin tekrar kan vereceğim. artış ne kadar olmalı ? sizce ilk çıkan değer nasıldı ? çok bi bilgim yok teşekkür ediyorum 🥹
elifsen 2 günde bir en az 2 kat artmalı ama adetinizin 1 hafta geçmesini bekleyim direkt muayene olmaya da gidebilirsiniz
Mom0667 Hayırlı olsun💖 değerin 10 dan yüksek olması hamilelik demek zaten erken öğrenmişsiniz değeriniz de normal o yüzden sağlıklı bir gebelik diyebilmek için bundan sonrası iki günde bir iki katına çıkması gerekiyor betanızın