Kızlar son kontrolüm de bebeğin suyu fazla çıkmıştı şeker testi yapılması istendi çok şükür şeker çıkmadı biraz iri dendi sadece tüm tarama yapildi hiç Bi sorun çıkmadı ama kafamda soru işareti kaldı ya ben mi çok evhamliyim sürekli bisey olacak korkusu geldi 26+3 haftaligim doğum korkusu zaten sardı sezeryan istiyorum ama devlette isteğe bağlı yapılmıyor özelde gücüm yetmiyor açıkçası kontrollerde ozele gidiyorum ama bi doğum parası 15 bin tabiki değer imkanım olsa ama yok malsf normal doğur sezeryan Bi doğum diyenler var normal doğum yapabileceğine niyeyse Bi güvenim yok yapamam korkusu var içimde suyu fazla bisey mi olacak erken mi gelecek korkusu2 gündür sürekli içim daralıyor hep olumsuz konuşmalar içinde kaldım olumsuz doğum hikayeleri oldu etrafımda onlar beni korkutuyor benim gibi ola var mı dualarımı sürekli okuyorum ama içimde Bi tedirginlik korku piskoljk bozuldu sürekli ağlamak istiyorum resmen eşim çok destek oluyor Allah razı olsun Bi olumlu konuşan zaten o var oda olmasa napardim ama suyu niye fazla buda korkutuyor herseyin baktrdk Bi sorun çıkmadı bitek ben mi böyleyim bukdr piskoljk bozuldu