Pekmez, bitkisel ilaçlar, folik asit, parol dahil kullandığınız herhangi bir ilaç yükseltebiliyormuş. Benim yükseldiği zaman doktorun söyledikleri bunlardı. Hatta hastanede yattığım dönem bir doktor son zamanlarda hangi yeşillikleri yedin, yöresel bi ot yedin mi, o otlarla yapılmış herhangi bir yemek yedin mi falan diye sormuştu. (Bir süredir burada görev yapan bir doktormuş, yöresel otları falan biliyordu, onun için sormuştu.)
Beslenmenize dikkat edin, enginar tüketmeye çalışın. Kullandığınız ilaç varsa doktorunuza danışarak bırakmayı deneyin.