baghhh benim gibi kafası karışan var mı :) özel doktor 12 haftada cinsiyete kız dedi 15 haftada erkek dedi devlet hastanesi 19 haftada kız dedi çok merak ediyorum acaba cinsiyetimiz nedir :)
ZeynePerolLl baghhh aynı benim durumu yaşamışsın bende 22 deyim şu an dahada bilmiyorum cinsiyeti bekliyorum
PrensinibekleyenAnnee baghhh ben varım banada 13 hafta kız 16 erkek dediler sonunada keisn degilli eklediler 😁
Mrlsoykrn baghhh banada13 +5 erkek 16 haftada devlet hastanesi tm görünmüyor kız olabilir dedi 18 haftamda kendi özle doktoruma gittim kız geliyor büyük ihtimal dedi kordonu pipi sanmış olabilir bundan sonra değişirmi bilmiyorum 🤷♀️
Mrlsoykrn MedineDoru Devlet doktor diince bende acaba mı dedim tekrar gittim baktı baktı ne demiştik cinsiyet için pipi var demiştiniz dedim öylemii sanki kız geliyor dedi çok güvendiğim bi doktor du yanıldı
Mrlsoykrn baghhh Artık en son ne dedilerse kendimi ona inandırıyorum bacak arası boştu sanki bende gördüm bu sefer gene soracam artık neyse o ona göre hazırlık yapacağım 20+3 olduk 🥰
biryildiz42 baghhh bana da özel 13 haftada kıza benziyor net değil dedi 17 de devlet ne kız ne erkek belli değil dedi 😂😂 şuan 19+2 hala bilmiyorum 🤷♀️