Bogaburcu 177 boyum var, 86 kilo ile hamile kaldım.
ama ilk 3 ay protein ağırlıklı beslenip karbonhidratı tamamen kestim nerdeyse. zaten iştahsızlık yaşıyordum. sırf bebeğe besin olsun diye sabah 1 yumurta haşlayıp biraz peynir ve 1 bardak süt, öğleyin tavuk ızgara salata, akşam sadece salata ve su gibi beslendim. her gün sabahları da uyanır uyanmaz yaklaşık yarım saat yürüyüş yaptım.
ve böyle olunca da 4.aya girerken 78’e düşmüştüm.
şimdi 36+4’teyim ve 88 kiloyum ve ilk gebeliğim.
eğer yediklerinize dikkat ederseniz hiç sorun olmuyor. görenler “hiç kilo almadın, karnın bile çıkmadı” diyor hep.
tabi metabolizma hızınıza göre de değişkenlik gösterebilir.