Herhangibirisiiiiiii Kızlar dün sabah tetenoz aşısı yaptırdım şuan kolum baya şişti kızardı kaşıntım da var böyle semptom yaşayan var mı normal mi acaba dünden beri halsizlik de var uyuyorum sürekli bunun normal olduğunu biliyorum ama şişlik oluştu
Serpilinumudu Herhangibirisiiiiiii bende de oldu 1 hafta kaşıntı hatta sağlık ocağındaki doktor normal dedi geçti 1 hafta sonra
ErhanKubra Herhangibirisiiiiiii normal canım benim 4 gün burnumdan geldi sıcak duş al kolunu sıcak suyun altında tut biraz o çok rahatlatıyor geçmiş olsun
ErhanKubra Herhangibirisiiiiiii beni sıcak su rahatlattı buz bildiğim kadarıyla tetanoza iyi değil araştır istersen