Emellllllll Merhaba arkadaşlar 4 hafta 3.günümdeyim yarın doktora randevu aldım keseyi görmek için erken mi sizce? Keseyi görmeyecek bile olsam gitmeli miyim? Betahcg 505 bu arada
Emsll Emellllllll Ben beta 2200 iken gittim biraz erken olabilir tabiki gitmekte fayda var zaman geçmiyor yoksa🙂
Gkee Emellllllll ben evde test yapmistim testten 3 gün sonra felan gittim 5 haftalıkmıs ama kesem gözükmüştü kan testi bile yapmamıştı doktor kesen çok net diye
Hacer98 Emellllllll bende yeni ogrendim yarın randevum keseyi gormeyiz ama kan tahlilinden saglıklı bir gebelik olup olmadıgınız anlarız dediler bence gitmelisin
Babyakca2891 Emellllllll ben 1111 betayla gitmiştim kese görünmemişti bir hafta sonra gittiğimde görmüştü keseyi doktor
Freckles Keseyi görmek için erken olabilir evet ama git gene de, doktorun verdiği takviyeleri kullanmaya başlarsın 😊 hayırlısı olsun
Emellllllll Babyakca2891 başka bir başlık altında 4 haftalık birinde kesenin göründüğünü okumuştum kişiden kişiye değişiklik gösteriyor sanırım
Ecem335 Bende 5+2 yiz cumartesi günü gideceğim merakla bekliyorum sabırsızlanıyorum sizlerde kasık ağrısı oluyor mı
NUR-01 Emellllllll kese Göremeyebilirsin ama yine de git. Yada azcik sabrederim diyosan 7. Haftamda falan git kalp atışını da duyarsın Allah’ın izniyle