Kızlar selam , dün transferim yapıldı 1 embriyo 3. Gün embriyosu . Kaliteli dediler 10 hücreli hatta daha fazlaymış. Transferden sonra nelere dikkat ettiniz ? Transferin 4. Günü yani cumartesi E2 ve progesteron testi istedi doktor. Bu şekilde neye bakıcak neyi gösterir bu değerler, bilgisi olan ya da bu şekilde yaptıran var mı ? Bir de hangi ilaçları kullandınız transfer sonrası ? Bana progestan,dekort,coraspin,folik asit bir de 2 ayrı günde yapılması için 2 farklı iğne verdiler .