Ilayy_da Merhaba, Gebelikte 37.haftaya kadar çalıştım ve sistem tarafından otomatik izine ayrıldım. Sorum şu, doğum parasının tamamını birlikte ne zaman alabilirim en erken, illa doğum iznimin bitmiş olması mı gerekli bilgisi olan var mı?
twofruits Ilayy_da doğum parası dediğiniz iş yerindeki görünen raporunuzun parası ondan bahsediyorsanız 4 aylık süre oluyor doğum öncesi sonrası toplam 39. Haftada doğum yaparsanız eğer iki haftalık alırsınız doğumdan sonra kalan 3.5 aylık süreci raporu iş yeri SGK ya bildirdikçe iki parçada falan alırsınız sizin sigorta tarafından karşılanan rapor paranız yani o eşiniz alamaz şu var çocuk parası doğum evrakı ile birlikte SGK ya eşiniz başvuru yapar çocuk başına tek seferlik verilen bir miktar var onu alabilir eşiniz aile çalışma sosyal hizmetler tam bilmiyorum adını oraya da süt parası için başvuru yapın yine tek seferlik bi para alıyorsunuz