aysenur-y1 Merhaba 32+4 sancıdan dolayı hastanede bir gece yattım serum ciğer geliştirici ilaçlarla sancı çok şükür durdu. Şimdi nidicard verdi doktor kullanan var mı etkisi nasıldır? Pozitif hikayelerinizi dinlemek isterim arkadaşlar
karperisi aysenur-y1 26. Haftadan beri 6 saatte bir alıyroum. 34 haftalık olduk çok şükür. Bende yan etki yapmadı sancılarını kesti