Raydin Kızlar merhaba. 5+2 haftalık gebeyim. Ultrasonda kese var fakat 2 doktora gittim ikisi de şekli biraz düzensiz daha yuvarlak olmasını bekleriz normalde dedi. Bu konuda bi bilgisi olan deneyim yaşayan var mı