ozzlemk 123efm- benimde çift yumurta ikizi kızlarım olucak o haftalara kadar her şeyiniz normal mi ilerledi acaba 😌
123efm- ozzlemk herşey şükür normal ilerleddi gecen hafta 32 de cok az sancım oldu oda ilaçla durduruldu 3 gün hastanede yattım cıkdım şimdi sancım yok her hafta kontrole gidiyorum artık
ozzlemk 123efm- çok şükür inşallah tam vaktinde kucağınıza alırsınız🙏 benim de şuan her şey normal çok şükür inşallah vaktinde sağlıklı bi şekilde kucağıma alırım bende🥰
_21zeynep Benimde çift yumurta ikizi biri kız biri erkek rabim sağlıkla kucağımıza versin inşallah 🥰🥰