Asli123s bebek hemşiresi bana göbek bağının düşmesini bekleme yıka bebeği sürekli demişti ben eczaneden spanç alıp kapattım göbek bağının üstünü bol bol yıkadım göbek bağı düştükten sonra da yıkadım şimdide max 1 gün arayla yıkarım çok şükür kızımda suyu çok seviyor sakinleşiyor suda havalarda sıcak rahatlıyor kuzum