Avukatanneee yok cnm boyuda iyi bnce. Şöyle düşün ileride gidiyor muş ama gününü yakalamıştır geride değil sonuçta zaten şimdiden sonra hızlanmaya başlicak gelişimi ileride olması aşırı kilo alması nı da istemiyor artik doktorlar senn doğumn açısından daha iyi. Muhtemelen 3 kiloyu gçer bnce. Biz en son 1 hafta önce gıttık doktora 23+4 düm 24 +2 çıktı 600 gr boyuda sanırım 29 cm dı bilmiyorum kilosu bana biraz az geldi ama oda burda gördüklermzden etkileniyoruz yoska doktor normal diyorsa takmamamz lazım. Bn sadece erken doğum dan korkum oldğu için biraz hızlı büyüsün istiyorum sanirim. Zatn sezeryan lıyım normal doğum şansım yok. Bnmkide geçn hafta baş aşağı idi zaten her gitmemde pozisyon değştriyor ağrım var diye bi süredir hafta da bi gidiyorm hep farklı pozisyon da