1Bebegimiz Sezeryanım ikinci günü kızlar ve cayır cayır yanıyo normal mi bide ne zaman geçiyor bu agrılarrr
Rukiyeakn 1Bebegimiz merhaba 19 gün oldu hala geçmedi yataktan kalkarken eğilirken vs ağrıyor hala 2 gündür nedense daha çok şiddetlendi tam geçmiyor sanırım ya da biraz zamana ihtiyaç var