gamzemom123 Semaazz Merhaba sizinle aynı haftadayız bebeğin hareketlerini. Ne sıklıkla hissediyorsunuz ben yine ara ara hissediyorum
Semaazz gamzemom123 valla bu aralar tekmeler çok sıklaştı karnımın altına vuruyor genelde akşamları çok hareketli oluyor ama gece ve sabahları uyuyor heralde tık yok 😂
gamzemom123 Semaazz Hah benimde aynen karnımın alt tarafında sadece ve gündüz pek yok yani öyle çok çok nadir
Semaazz Nur_50 büyük olsun hastane çıkışları küçücük 1 2 kere kullanıp bi köşeye atmak istemiyorum hemen büyüyorlar zaten bide gerçekten kalıplar çok dar 😂 evet ilk gebeliğim 🥰 sizinde mi ilk ?
Semaazz gamzemom123 bende gündüzleri iş yaparken hissetmiyorum uzanınca başlıyor tekmelere ama sıklıkla alt tarafımda oluyor doktor normal dedii