Feyzaarpaci Üşütmüş olabilirsiniz. Ilık bir duş alın eğer sancı ve ağrı devam ederse de doktora gözükmenizde fayda var
Feyzaarpaci Ebrarliva üşüttüğünüzü düşünüyorsanız bir papatya çayı içebilirsiniz hem üşütme varsa ortadan gaz probleminizi kaldıracaktır. Hemde sorun gazla ilgiliyse ağrınız ve sancınız kesilicektir
Feyzaarpaci Ebrarliva ilk gebeliğinizse bu haftalarda başlıyor. Artık kendinizi yormayın. Yormamaya özen gösterin. Bende aynı sorunu yaşadım 2 gün önce temizlik yapmıştım sonra sancıdan hastanelik oldum ama kendimizi yorduğumuzda bu tarz sancılar normalmiş.
Ebrarliva Feyzaarpaci ikinci gebeligim doğru yormama gerekioe ama işte dueamiyorum yinede dikkat ederim tşk ederim Önerileriniz için🙏♥️