Kızlar merhaba benim bir yolculuk planım var o zamanda 27 haftalık falan oluyorum uçakla olacak bu yolculuk doktoruma sordum yapabilirsin dedi ama ben ister istemez bir korkuyorum daa yapan oldu mu bebeğe Bir zararı olur mu sadece uçak kalkarken bir tık için ürperiyor benim bunun zararı olur mu sizce?