Beyza55- ben yaptırmadım geçen gün acile gittim bebeğin hareketi azmış diye tahlil verdim çikolata yedirmislerdi kandan önce hareket etsin diye. Doktora gittim dedim tahlillere bakar mısınız diye sordu yükledin mi diye hayır dedim ağzıma etti kaynanam da vardı yanımda aç karnına bir daha verdim kan hiçbir şey çıkmadı şükür. Ama siz yine de yaptırın mutlaka bende yok diye sizde de olmayacak diye bir kaide yok🥲