2 ay önce Babyci mobilyadan bebek odası aldık. Teslim süresi için 30-35 gün dendi fakat 2 ay olmasına rağmen mobilya teslim edilmedi. Whatsapptan yazıyorum ne zaman yazsam gaz almaya arayıp haftaya diye diye 2 ayı buldular. Bugün en son eşim aradı tartıştı, “parayı alana kadar herşey harika ama kaç haftadır ürün teslim edilmedi şimdi de bayram sonrası diyorsunuz bebek geliyor” dedi. Yine bir gaz alma telefonu kapattılar. Mobilya almayı düşünenler tedarikle ilgili sıkıntılar var zamanınız da dar ise bilginiz olsun. 2.5 ayı resmen bulacak teslim etmeleri. Ucuz etin yahnisi diyeceğim ama oradaki en pahalı modellerden birini almıştık buna rağmen böyle yaptılar.