momymomm 30+4 üm normalde gün içerisinde çok hareketli olur bugün hiç hareket hissedemedim normal mi bu kızlar bu durumu yaşayan var mı aranızda ? Tehlikeli bir durum yoktur inşallah
Demet78 momymomm niyetini sakın bozma tedirgin oluyoruz ama iyidir bebisler keyfî olunca hareket ediyor bizimkide 🤰🥰 alıştım artik takmiyom bende
runkli0606 momymomm bende hep o korkuyla acil lere taşındım kaç kere 32. Haftadayım şuan ama normal 2 gün hareket etmediği oluyor aslında hareket ediyor ama pozisyon değiştirdiğinde biz hareketi hissetmiyormuşuz 2 günü geçerse git sıcak duş al tatlı ye buzlu su iç havuç ye sol tarafına yat ama yattığın zaman ortam sessiz olsun uzun süre yat mutlaka hareketlenir
Kumsalakkus 31 haftaligim bebeğim eskisi gibi brahat edemiyor galiba yine hareket ediyor ama sanki sıkışık yeri daralmjs ondan galiba 30 haftdan beri öyle 😂
Masalada momymomm Sana bir şey diyim mi benim bebişim de bazen hiç hareket etmiyor Ayet-el Kürsi açıyorum telefondan öyle oynuyor
Busradundar10 Bu bende de oldu 30+3 olduk 30 a girince canımı yakan tepikleri bir anda durdu çok daha hafif hareketleri var şimdi endişeleniyorum ama hareket ettiğinde rahatlıyorum belkide dedikleri gibi büyüdükçe dar alanda anca bu kadar olabilir 😒
Busradundar10 momymomm doğsalarda (zamanında tabi) gözümüzün önünde olsalar bu şekilde daha çok korkuyoruz 🤗
momymomm Demet78 Kediler evet farkettim ki gündüz uyuyor gece durmuyor 2 ye kadar durmadan hareket etti dün 😂
momymomm Busradundar10 evet kesinlikle ama doğduktan sonra da karnımızda oldukları günleri özlermişiz herkes öyle diyor 😂