efsanee_ @adm uygulamaya her girmek istedigimde tekrar giriş yapmam gerekiyo. Öncesinde böyle bişey yoktu şimdi neden bu sorunu yaşıyorum ?
efsanee_ NaimeYilmaz yok hayırlama olayını istemşyorum ben. Ama önceden de bu şekilde giriyordum şifre felan istemiyodu