Hanifeyls başka şehirden geleceksiniz anladım. Ben bilkent e gidiyorum orda 3lu yüksek çıkınca peri ye yolladılar orda ayrıntılı şekilde usg bakılıyor sonra o bölümden devam ediyorsun. Yine bütün testler aynı şekilde yapılıyor. Sana simdinkarnindan sıvı aldircak misin diye soracaklar ben istemedim her türlü kabulüm olduğu için. Onun dışında 3 hafta 1 kontrol. Benim usg de bisi çıkmadı ama inan bu bölüm daha detaylı bakıyor. Orda da kordonda damar eksik dediler böyle devam ediyoruz insAllah bisi çıkmaz.