Hilalshnn diyestisyenim bana şöyle bi tarif verdi. 2 kuru kayısı 1 kuru inciri az bi sıcak suyla ıslatıp 10 15 dakka bekletin, biraz yumusuycaklar. Sonra içine 1 yemek kaşığı zeytinyağı koyup blendrdan geçirin püre yapın. 3 gün üst üste sabah aç karna 1 tatlı kaşığı yiyn. Yarım saat sonra kahvaltı yapın. Cok işe yarıyo