Hilalshnn Merhaba kızlar 9+3 teyiz aşırı kabızlık sorunum var.sizlerde bu sıkıntı için öneri istiyorum.neler yapilabilir su tüketimi ve kayisi deniyorum yine sonuç ayni :(
Nur_50 Hilalshnn kuru şeyler tüketme lif şeyler ye birde sabah aç karnına kefir iç bağırsak flora düzenler