Merhaba kizlar❤️ 35 haftadayiz cok az kaldi kismet olursa 38de sezeryan olcam.Bana hafta buyudukce cocuk haraketleri az olur dendi ama Bizde tam Aksi Cok haraketli gece bile uyutmuyor,kimde boyle? normalmi bu? ilk hamileliyim ikiz erkekler hic boyle deildiler cok az haraket ederdiler ama bu durmuyor canim da cok yaniyor o haraket etdiyinde🤨 Pazartesi Doktora gidicem,cok endiseleniyorum