GozdeCemre evet ben cok memnunum hatta oylelı kadın bana ne dese gercek ten oluyo ben ılk bebegındede gıtmıstım ıkıncıye hamıleyım ve asırıı memnunum sami ulus turgut ozal a gıttım hılmı beye emın olun o kadar begenmedım jelın hanım herkes aslında ıyı davranıyo ama bazıları ayy uyyy dıye cok nazlanıyo o yuZden dogal olarak sınırlı olmus olabılır bız baya bıldıgın oturup muhabbet edıyorum bebekler uzerıne bende tavsıye uzerıne gıttım ozel klınıgı olsa orayada gıderdım ınanın soru sorunca guzel cvplar verıyo