Bende 27. Haftamdayım 23. Haftamda detaylı ultrason sonucuyla gittiğimde bebeğin eşi rahim ağzını tamamen kapattığını ve bu durum sonucunda doğumun kesin sezeryan ve erken doğum riski olduğunu devamlı yatmam gerektiğini kanamamın olmaması gerektiğini bebeğin 34. Haftaya kadar en azından anne karnında kalması gerektiğini söylediler. Henüz şükür sorunum olmadı. İçinizi ferah tutun 🙏🏻
Allah herşeyin çözümünü sunar. Üzülmek de bi işe yaramaz bebeğe zarardan başka