OnlyBaby Kızlar galiba iğne etkisi geçti kan testi versem pozitifse eğer görürmüyüm sizce, iğne dahil 10.gündeyim de pek umudum yok he ben size söyliyim o kadar sağlıklı beslendiğim söylenemez 
tatlibebegim_ OnlyBaby testte negatif çıksa bile kanda pozitif çıkabiliyor ama dün sanki silik çıktı demiştin 🫢
64Demet64 Kan verirseniz bence görürsünüz. Normalde test de de silik olsada cikardi ama bellide olmaz kan en kesin sonuc hayirlisi olsun
OnlyBaby 64Demet64 ama doğru ya hamile olsam silikde olsa çıkardı bence, zaten çok polyanna oldum gerek yok umut etmeye😁
PinkyJelly İğnenin üstünden benim de 10.günüm. Aşılama üstünden 8 gün geçti var mı sizce çok erken değil mi [https://mutluresim.com/image/824a3f99-4eae-4173-b2ab-43bf3fff86e3.nQyXcU](https://)
PinkyJelly OnlyBaby artimed bazen yanlış sonuç veriyormuş ama yarın sabah bi yap duruma göre kan ver istersen