Brisii Kızlar 35 +3haftalıgım bi gün enerjik bi gün çok kötüyüm bu günde halsiz bitkin sürekli esneme geliyor yürümeye mecalım yok gibi sanki neden böyle olur vitaminlerimmi düştü acaba ya sıcaklar bi yandan nefes alamıyorum ben gibi olan varmı :(
Bhryeatss Brisii 35+4 sıcaklardan dolayı nefes alamaman halsiz olman çook normal bol sıvı tüketmeye çalış çok güneş altında kalmamaya çalış yürüyüşlerini akşama doğru serinlik çökünce yap ağırlaştık artık sonlara yaklaştık ağrıda halsizlikte normal ♥️
gokceveannesii Ben de 35+3 bel sırt ağrısından ne ayakta durabiliyorum ne oturabiliyorum uzanmak zaten hak getire… karnımda bir ağrı var ama sancı mı bilmiyorum regl döneminde de hiç sancım olmazdı seçemiyorum o yüzden 🥺
nbg gokceveannesii bende 35. Haftadayım karın ağrım var doktor bu haftalar da normal olduğunu söyledi