Partk
Kızlar ateşim var 37.5 38 arası haffte ishalm var ama cok değil iştahm yok hiç. Bi kaç saat oldu sizce beklemeli miyim hemen gideyim mi devamlı da acili aşındırmak istemedim önemlimi gbelikte ateş yani anında müdahale grektrrmi diye soryrm. 37 hafta 1 günlük hamileym