Mucizem-1 Kızlar şuan 29+4’teyiz ama göğüs uçlarım çok kaşınmaya başladı göğüslerim büyüdü ve bugün daha emzirmeden yara olduğunu fark ettim ne yapmalıyım 🥹🥹
kncbalm123 Mucizem-1 sarı kantaron yağı sürmeye başlayın hem iyileştiriyo hemde yumusatiyo doğuma kadar yumuşamasi doğum sonrası içinde iyi
Mucizem-1 Ask-bebegim lansinoh göğüs ucu kremini de çok söylüyorlar ondan sipariş vereceğim senin de aklında bulunsun canım
Mucizem-1 kncbalm123 teşekkür ederim mutlaka denerim şimdi madeleb krem vardı yumuşatması için sürdüm umarım iyi gelir
cauuv1 Dogum yaptım emdikce daha da kötü yara oldu neler neler denedim geçmiyo karbonatlı su sürüyorum hem bebekte pamukcugu önlermis hafifledi gibi ama resmen ısırarak emiyo can çekişiyorum
Mucizem-1 Nsrn1 gümüş kapağa baktım ama aşırı pahalı geldiği için gerek görmedim krem sipariş vereceğim hiç birinde geçmezse onu alırım mecbur 🥹
Nsrn1 Mucizem-1 bir şey diyeyim mi ennn gereklisi iyi ki bu parayı vermişim diyeceğin bir şey gümüş kapak
Mucizem-1 Nsrn1 Ya o zaman mutlaka almalıyım biraz araştırdım herkes aynı şeyi söylüyor teşekkür ederim 🥰
BabyX Lansinoh göğüs ucu kremi aldım bende. Doğumdan bir hafta falan önce kullanmaya başlayacağım inşallah