Busenil 36+3 haftalık hamileyim karnım çok büyüdü ve çatlaklarım çok fazla var kanıyo artık kaşıdikca asirida çok kaşınıyor napicam bilmiyorum önerisi olan varmı 🥺🥺
Karaca61 Busenil kaşırsan daha kötü olur kaşıma gün aşırı sürekli nemlendir bebek yağı sürebilirsin ben öyle yapıyorum
Izel1612 Ayy benim de çok çatlağım var her gördüğümde canım sıkılıyor 🤦♀️ 28 haftalığım. Kanadı deyince korktum kız öyle oluyor mu ya