Zeybet 27. Haftada kasılmalardan dolayı hastaneye yatmıştım. endol, Progestan Ve serumlarla durdurulmuştu. Bugün yine sancılar çıktığı için yatışım yapıldı ve nidilat verilecek. (Ara ara 70i bulduğu bile oldu sancının) Benim gibi böyle bir durum yaşayanlar? Ve yaşayıp rahatça Doğum zamanına gelmiş olabilen? 😔
Filizsmh Zeybet Benimde 29da başladı sancılarım serum progestan ile durdurdular arada sürekli oluyor sancım suan 33+6yız bugün nst de sancım düzenli ve 100-120lere kadar çıktı 2cm de açılmam var rahim ağzı uzunluğumda 2cm ölçüldü ama doktorum eve gönderdi artarsa gelirsin dedi. Bende ilk 29da nidilat verildi ama kullanamadım çok tansiyonum düştü bıraktırdı doktor.
Mutluluk71 Zeybet 33 haftamda erken dogum riskim vardi hastanede yatiyordum simdi 36 hafta oldu ama halla dogurmadim yani dokturum iyii dedi herseyi sancilarimda azaldi kasilmalarimda 😊 insallah seninde duzelir
Zeybet Filizsmh ah bu bebişler az sabırlı olsa 😕 Nidilatın yan etkilerini okuyunca açıkcası bende baya korktum. Baş ağrısı, çarpıntı, görme bozukluğu gibi bir çok şey yazıyor. 😔 Çok geçmiş olsun bu arada...
Zeybet Deletedmom434 27. Haftada ciğer geliştirici 2 doz yapıldı banada Peki sizde herhangi bir yan etkisi oldu mu nidilatın? Bana verebileceğiz bir tavsiye var mı? 😔
Zeybet Mutluluk71 ne kadar güzel, inşallah bizede o günler nasip olur ☺️ Nidilat işe yarıyormuş bizimde hafifledi birazcık sancılar şükürler olsun🤲🏻