MF0127 Kızlar cumartesi günü kanda beta 156 çıkmıştı. Bugün tekrar kan verdim 1030 çıkmış doktorumla henüz goruşmedim ama 4 gün için sonuç nasıl sizce ? Pek anlamıyorum ben beta hesabından ☺️ birde acaba ortalama kaç haftaliktir ☺️
Guzelanne56 MF0127 artısınız çok güzel ama betaya göre haftasını ölçemeyız son adet tarihi yada doktorun ultrasondan hesaplaması